niedziela, 22 stycznia 2012

Świąteczna tarta z bakaliami Dwóch Chochelek

Przed świętami Bożego Narodzenia wzięłam udział w rozdawajce na przemiłym blogu "Dwie Chochelki". Warunkiem udziału było zaproponowanie, jaki przepis świąteczny jeszcze powinien się tam zjawić. Choć w losowaniu szczęście mi nie dopisało, na blogu pojawił się przepis z mojej propozycji - miało być coś chrupiącego, z bakaliami i sporą ilością orzechów. Bardzo to miłe, taki taki przepis na życzenie! Tu można go przeczytać - klik!
Realizację opóźniły problemy aprowizacyjne - w momencie, gdy odkryłam rewelacyjne ciasto daktylowe, daktyle postanowiły wyparować z okolicznych sklepów. Ot, ironia losu. Ale nagle znów są i oto tarta w moim wydaniu.

Zamiast gwiazdeczek z ciasta u mnie jest słoneczko z migdałów. Tarta jest naprawdę wspaniała, pełna rozmaitych smakowitości i na pewno będę do niej wracać, a Ance bardzo dziękuję :)

1 komentarz:

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz komentarz :)
Jeżeli nie masz konta na blogspot.com, wybierz "komentarz jako: Anonimowy".
Pamiętaj jednak jakoś się podpisać!